Devreye alma

Operatör, HVAC yüklenicisi veya servis sağlayıcısı olarak, kendiniz ve müşterileriniz için arızaların güvenilir şekilde onarılmasını sağlamanız gerekir.   
Yerinde servis gerektiren arızalar, en ileri teknolojilerde bile hiçbir zaman ihtimal dışı bırakılamaz.  TROX ürün ve sistemlerinde, garanti dönemi içinde veya dışında bir arıza oluşması durumunda, Teknik Servis ekibimiz yardıma hazırdır. 
 
Arıza bildiriminin mümkün olduğunca hızlı ve etkin biçimde işlenebilmesi için, aşağıdaki bilgileri veriniz: 
 
TROX bileşen ve sistemlerinin teslimat tarihi 
  • TROX sipariş numarası ve ürün numarası
  • Ürün tanımı
  • Arızanın kısa tanımı 
 
 
Çevrimiçi arıza bildirim sistemini kullanarak arızayı rapor ediniz
 
veya Teknik Servis Ekibimizdeki ortaklarımızla temas kurunuz. 
 

ÇEVRİMİÇİ ARIZA BİLDİRİMİ

Sayfayı paylaş

Bu sayfayı tavsiye et

E-posta ile bağlantı göndererek bu sayfayı tavsiye et

(*) ile işaretli alanlar zorunlu alanlardır.

Sayfayı paylaş

Tavsiyeniz için teşekkür ederiz!

Tavsiyeniz gönderilmiştir ve kısa sürede yerine ulaşacaktır.


İletişim

Sizin için buradayız

Visual contact Visual contact

Lütfen mesajınızı ve istek türünüzü belirtiniz


(*) ile işaretli alanlar zorunlu alanlardır.

İletişim

Mesajınız için teşekkür ederiz!

Visual contact Visual contact

Mesajınız gönderilmiştir ve kısa süre içinde işleme alınacaktır.
Servis-İstekler departmanımız en kısa sürede sizinle iletişim kuracaktır..


İletişim

Sizin için buradayız

Visual contact Visual contact

Lütfen mesajınızı ve istek türünüzü belirtiniz


Attachment (max. 10MB)

(*) ile işaretli alanlar zorunlu alanlardır.

İletişim

Mesajınız için teşekkür ederiz!

Visual contact Visual contact

Mesajınız gönderilmiştir ve kısa süre içinde işleme alınacaktır.
Servis-İstekler departmanımız en kısa sürede sizinle iletişim kuracaktır..